آدامس عسلی اسپوت طعم دار با مغز عسلی که در آن وجود دارد به آدامس عسلی معروف است و همین ویژگی آن را منحصر به فرد می کند.
در 3 طعم نعنا - نعنا یخ - دارچین
ویفر شکلاتی نسکوئیک 26 گرم
مشاهده جزئیات
مقایسه
خرید سریع
سس تند سبز گلوریا 474 گرم
روغن هسته انگور مونینی نیم لیتری ایتالیا
پاستیل نواری ببتو 75 گرم
شکلات تابلت میلکا 100 گرم
پاستیل (مارشملو) چشمی 30 عددی
آدامس تریدنت 14 عددی
روغن هسته انگور دانته 1 لیتری
شکلات اسنیکرز 50 گرم
آناناس حلقه 565 گرم گلدن ویو
آناناس حلقه 565 گرم kolly
ویفر اتی کارام 50 گرم
شکلات موس ریتر اسپرت 100 گرم
چیپس پرینگلز 165 گرمی
زیتون شیشه ای لوراس فلفلی 1650 گرمی
نوشیدنی
خوراکی و تنقلات
شوینده و بهداشتی
در حال بارگذاری مدارک
قوانین سایت ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ متعهد می گردد که تمام اجناس و محصولات ارایه شده اصل ( اورجینال ) می باشند. *محصولات خوراکی و نوشیدنی 🌹(درصورت باز شدن بسته بندی و عدم رضایت از کیفیت باز هم شامل ضمانت مرجوع خواهند شد.)🌹 لغو سفارش جهت ثبت لغو سفارش می توانید هم از طریق شماره های پشتیانی و هم کانال های ارتباطی نسبت به ثبت درخواست لغو و بازگشت وجه اقدام نمایید. خسارت در هنگام حمل و نقل آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ ارسال شود. شرایط تعویض و بازگشت کالا بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورت خرابی یا مغایرت با عکس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ تا 7 روز کاری پس از تحویل به مشتری قابل برگشت و تعویض است. لازم به ذکر است که هزینه تعویض و برگشت محصولات پس از تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ خواهد بود. به منظور تعویض یا بازگشت کالا خریداران می توانند از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را مطرح کنند. فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ تضمین می کند که محصولات را در بسته بندی مناسب و سالم به مشتری تحویل دهد. درصورتی که سفارش مشتریان درحین ارسال دچار مشکل شود محصول بازگردانده و وجه آن طی 2 روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری بازگردانده میشود یا در صورت تمایل مشتری با محصول سالم جایگزین می شود. در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا مشکلی نمیرساند،محتمل است. در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مغایرت را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.