آدامس عسلی اسپوت طعم دار با مغز عسلی که در آن وجود دارد به آدامس عسلی معروف است و همین ویژگی آن را منحصر به فرد می کند.
در 3 طعم نعنا - نعنا یخ - دارچین
شکلات مارس
مشاهده جزئیات
مقایسه
خرید سریع
سس سیر و فلفل گلوریا 474 گرم
شکلات تابلت میلکا 100 گرم
آدامس موزی اصلی
تمر هندی شیپ 250 گرم
شکلات تابلت نستله 82 گرم
پاستیل ببتو 1 کیلویی
شکلات بونتی نارگیلی 57 گرم
معجون مغز آجیل و عسل دوپینگ اوماک / 720 گرم
شکلات کیندر بوینو دو قلو پک 6 عددی
روغن زیتون بدون بو میلانو نیم لیتری
کره جیف کرانچ 454 گرم
شکلات اسنیکرز فندقی دوقلو
آبنبات بیگ بوم
شکلات تابلت داماک 60 گرم
نوشیدنی
خوراکی و تنقلات
شوینده و بهداشتی
در حال بارگذاری مدارک
قوانین سایت ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ متعهد می گردد که تمام اجناس و محصولات ارایه شده اصل ( اورجینال ) می باشند. *محصولات خوراکی و نوشیدنی 🌹(درصورت باز شدن بسته بندی و عدم رضایت از کیفیت باز هم شامل ضمانت مرجوع خواهند شد.)🌹 لغو سفارش جهت ثبت لغو سفارش می توانید هم از طریق شماره های پشتیانی و هم کانال های ارتباطی نسبت به ثبت درخواست لغو و بازگشت وجه اقدام نمایید. خسارت در هنگام حمل و نقل آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ ارسال شود. شرایط تعویض و بازگشت کالا بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورت خرابی یا مغایرت با عکس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ تا 7 روز کاری پس از تحویل به مشتری قابل برگشت و تعویض است. لازم به ذکر است که هزینه تعویض و برگشت محصولات پس از تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ خواهد بود. به منظور تعویض یا بازگشت کالا خریداران می توانند از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را مطرح کنند. فروشگاه اینترنتی کاراکو شاپ تضمین می کند که محصولات را در بسته بندی مناسب و سالم به مشتری تحویل دهد. درصورتی که سفارش مشتریان درحین ارسال دچار مشکل شود محصول بازگردانده و وجه آن طی 2 روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری بازگردانده میشود یا در صورت تمایل مشتری با محصول سالم جایگزین می شود. در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا مشکلی نمیرساند،محتمل است. در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مغایرت را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.